Obserwatorzy

niedziela, 1 października 2017

Urodziny z motywem piłkarskim :)

Pod koniec sierpnia Adaś obchodził 7 urodziny. Ponieważ ostatnio bardzo interesuje się piłką nożna postanowiłam przygotować kilka dekoracji z tym motywem na przyjęcie.

Zaczęłam oczywiście od zaproszeń:


Najważniejszą ozdobą, a jednocześnie zabawą była piniata, niestety usunęłam zdjęcia jak robiłam ją krok po kroku, więc może zobaczyć ją tylko na końcowym etapie :

a tu gotowa :
 

Rozbijanie:
 

 

Zrobiłam też jeszcze takie dodatki:
 


Nasza Kochana Justynka upiekła ciasteczka:
 

a ja zamówiłam piłkarski tort:
 

Tak wyglądał stół z przekąskami:
 

 

Co sądzicie o takich tematycznych przyjęciach? przygotowywałyście kiedyś takie dekoracje dla swoich pociech ?

12 komentarzy:

  1. Ale super urodzinowe przyjęcie:)

    OdpowiedzUsuń
  2. Jak cudnie, to się nazywa super urodzinki! Piękne ozdoby, super jedzonko i jeszcze ta piniata, ale dzieci mają z Tobą dobrze :)

    OdpowiedzUsuń
  3. 100 lat dla Adasia :)Wspaniałe dekoracje :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Wspaniała tematyczna imprezka.
    Sto lat dla Adasia!

    OdpowiedzUsuń
  5. Dario! Wspaniałe urodzinki wyprawiłaś Synkowi, Dekoracje cudowne, Bardzo mi się podobają - Pozdrawiam Cię Gorąco

    OdpowiedzUsuń
  6. Wspaniałą imprezkę przygotowałaś! Wszystkiego najlepszego dla Adasia!
    Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  7. ojejku ale super imprezka wszystkiego naj dla Adasia

    OdpowiedzUsuń
  8. Pracowałam kiedyś jako animator imprez urodzinowych...i obiecałam sobie, że jak będę miała dzieci to będę im robiła właśnie takie tematyczne urodzinki :) u nas była między innymi BIEDRONKA, ciuchcia, dinozaury, "przewodni kolor różowy", Kraina Lodu, liski :) sprawia mi to mega frajdę...o dzieciach nie wspomnę ;) to dla nich uciecha że hoho!
    Wszystkiego dobrego dla Adasia jeszcze raz :) :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Wspaniałe przyjęcie. Śliczne dodatki. Imprezka też musia być wspaniała.

    OdpowiedzUsuń
  10. wow! świetnie ! jestem pod wrażeniem pomysłów i wykonania :) urządziłaś świetne urodziny :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Dzięki Twojej pomysłowości i talentowi Adaś miał świetne urodziny - najbardziej przypadły mi do gustu boiskowe herbatniki :-)

    OdpowiedzUsuń