Obserwatorzy

czwartek, 23 lutego 2017

Wszędzie pączki ... :)

U mnie też, nie tradycyjne, ale mini serowe :) Przepis podawałam Wam już w zeszłym roku ale nie zaszkodzi powtórzyć, tym bardziej, że warto :)


Przepis na pączki znalazłam na tym blogu - Z kuchni do kuchni i tam Was odsyłam po więcej szczegółów ja tylko na szybko wrzucę skopiowany przepis byście na własne oczy zobaczyły jak niewiele potrzebna....

Składniki na ciasto

  • 2 serki homogenizowane po 140 g każdy, u mnie waniliowe, może być to również gęsty jogurt grecki +aromat jaki chcecie, może być to również ser z wiaderka, który używamy na sernik
  • 2 duże świeże jaja
  • 2 szklanki mąki pszennej- u mnie szklanka ma 250 ml
  • pół szklanki cukru pudru- ja miksuję cukier kryształ w młynku do kawy
  • 1 duża łyżeczka proszku do pieczenia
  • opcjonalnie skórka otarta z 1 cytryny-musi być wyparzona wcześniej
  • olej do smażenia
DODATKOWO CUKIER PUDER DO POSYPANIA PĄCZKÓW 

11 komentarzy:

  1. Serowych jeszcze nie jadłam. Wartałoby spróbować 😃

    OdpowiedzUsuń
  2. Dario! Świetne Pączuchy, Są smaczne już jadłam - Pozdrawiam Gorąco

    OdpowiedzUsuń
  3. wyglądają pysznie, ja mam piekarza w domu więc w tym dniu ja je tylko degustuję;)

    OdpowiedzUsuń
  4. ja nie jadam pączków :D ale pewnie gdybym jadała to by mi smakowały :D

    OdpowiedzUsuń
  5. Serowe to moje ulubione. Wyszły bardzo smakowicie :) Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  6. Smakowite. Za rok trzeba będzie wypróbować przepis:)

    OdpowiedzUsuń
  7. Właśnie takimi zajadałam się wczoraj, pyszne były :-)

    OdpowiedzUsuń
  8. słodkie, rozkoszne kuleczki! super!

    OdpowiedzUsuń