Obserwatorzy

środa, 3 lutego 2016

Nietypowe święta - STYCZEŃ

Organizatorką tej nietypowej zabawy karteczkowej jest Lidka z bloga Misiowy Zakątek. W styczniu tematem było ptasie mleczko. 

Moja kartka powędrowała do Agaty, mam nadzieję, że już do niej dotarła.





Ja natomiast dostałam świetną kartkę od samej organizatorki ( zdjęcie pożyczyłam, chociaż jak mam być szczera to nie oddaje ono urody kartki ) :

 



Jeśli ktoś ma ochotę to do 7  można się zapisać na miesiąc luty tematem jest - SPOGLĄDANIE W NIEBO!

4 komentarze:

  1. Świetny pomysł z tymi kartkami na nietypowe święta, choć ja sama nie mam talentu do tworzenia kartek, dlatego podziwiam za to innych :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Bardzo fajną karteczkę zrobiłaś, ciesze się, że się z nami bawisz :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Ale te Wasze karteczki smakowite :) i piękne

    OdpowiedzUsuń
  4. Bardzo smakowita ta Twoja karteczka :), Lidzi też jest świetna.
    Pozdrawiam serdecznie :))

    OdpowiedzUsuń