Obserwatorzy

poniedziałek, 9 listopada 2015

Dziękuję cz.3

Dzisiaj przyszła ostatnia przesyłka, więc pokażę Wam co przyszło w kolejnych paczuszkach. 


Dostałam piękną kartkę, zakładkę, woreczki świąteczne, przydasie i złote bombki:



Od Beaty :
Dostałam cudną kartkę, świeczkę, biżuterię, zawieszki i gwiazdki na choinkę oraz piękne rozetkowe kwiatki ze wstążki:



Kartką, cudowny komplet biżuterii z kaboszonów oraz słodycze i mnóstwo przydasiów, były jeszcze sojowe orzeszki, ale na zdjęcia się nie załapały jak będziecie miały możliwość spróbować to polecam.






Od Kingii:
Dostałam Kartkę,przydasie, kaboszonową biżuterię, wsuwkę i magnesik na lodówkę do kolekcji :)






Od Krysi:
Dostałam kartkę, cudną, dużą, czarną chustę z cieniowanymi pasami:


Dziewczyny wszystkim Wam strasznie dziękuję :) wszystko bardzo mi się podoba.

Korzystając z okazji chciałam się pochwalić logiem jakie zrobiła dla mnie Pani Kasia, 
jeśli ktoś potrzebuje tego loga zapraszam na stronę Pani graficzki:)
Jak Wam się podoba logo i moje pozostałe prezent??


 



12 komentarzy:

  1. Prezenty od Beaty - wow! te kwiaty ze wstążeczek są cudne, no i te frywolitki... cudna technika, póki co w sferze moich marzeń :)
    a logo urocze, też ostatnio myślę, żeby sobie takie zrobić...

    OdpowiedzUsuń
  2. wspaniałe prezenty :) a logo bardzo fajne :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Dostałaś naprawdę wspaniałe prezenty. Gratuluję.

    OdpowiedzUsuń
  4. Prezent dostałaś świetne ;) a te gwiazdki frywolitkowe... no cóż frywolitki póki co nie umiem, ale strasznie mi się takie wytworki podobają;) Reszta też super ;) Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  5. Cudownie zostałaś obdarowana :)
    a logo tez SUPER...takie Twoje :) radosne, optymistyczne, profesjonalne :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Super Logo :D Prezenciki dostałaś przepiękne !!!

    OdpowiedzUsuń
  7. A ja przychodze z ogloszeniem :-) Robotka dla Niegowiakow rusza dzis po raz szosty. O jedenastej jedenascie ;-) Zapraszamy Weteranow i Nowicjuszy!

    OdpowiedzUsuń
  8. O tedy zapraszamy, ze pozwole sobie wskazac droge: http://jestrobotka.blogspot.de

    OdpowiedzUsuń
  9. Troszkę późno wysłałam, ale dotarło dzień po urodzinach, według info poczty.
    Mam nadzieję, że woreczki na prezenty sprawdzą się podczas świąt, jakoś nie miałam pomysłu na " niekurzołapy" dla Ciebie, dlatego kominiarczyk zawitał na woreczku i zawsze możesz : wyprać w razie zabrudzenia i schować do szuflady.
    Pozostałe prezenty świetne i chyba wszyscy wywiązali się z wymianki.
    Pozdrawiam.)

    OdpowiedzUsuń
  10. piękne prezenty
    a logo bardzo ciekawe :-)

    OdpowiedzUsuń