Obserwatorzy

sobota, 11 lipca 2015

Wędrująca książka - Love Story Erich Segal

Hej, kto z Was oglądał film Love Story? z 1970 roku? JA!
Niedawno na pewnym bazarku była licytowana książka, na podstawie której postał scenariusz, z racji tego, że nikt jej nie chciał ja przygarnęłam i proponuję Wam zabawę. 


Wędrująca książka
1. Jestem właścicielką książki i mam nadzieję, że ona wróci do mnie. 
2. Zapisy trwają do końca miesiąca, nie ma żadnego banerka, miejsce jest dla 12 osób regularnie prowadzących bloga, proszę w komentarzu wyraźnie zaznaczyć czy wyrażacie zgodę na wysyłkę zagranicę, jeśli ktoś taką zgodę wyrazi przyjmiemy do zabawy osoby spoza naszego kraju.
3. Osoba, która otrzymuje książkę, czyta ją we miarę najszybszym czasie i odsyła dalej na swój koszt ( list polecony ek. Gab A - 4,2 zł) dołącza do następnej osoby: kartkę (kupną lub ręcznie robioną), jakieś drobne rękodzieło, coś na ząb lub jakiś inny umilacz typu lakier do paznokci,krem do rąk itd.W książce wpisujecie kilka zdań na jej temat!. 

Proszę by zapisywały się osoby, które już kiedyś odwiedziły mój blog i zostawiły tu jakiś komentarz, lub które są czytelnikami. Pozwoli to na uniknięcie nieprzyjemnych sytuacji. 

Opis:

Najsłynniejsza opowieść miłosna naszych czasów, przetłumaczona na kilkadziesiąt języków i sprzedana w nakładzie 30 milionów egzemplarzy. Oliver Barrett IV jest studentem prawa na Harvardzie. Jenny Cavillieri uczy się w konserwatorium muzycznym na Uniwersytecie Radcliffe. On ma bogatych rodziców, którzy chcą, by syn poślubił dziewczynę o tym samym statusie społecznym. Ona pochodzi z ubogiej rodziny robotniczej. On lubi sport, ona kocha muzykę. Dzieli ich wszystko, a łączy miłość, dla której nie ma barier. Ale ich szczęście zakończy się zbyt szybko...

10 komentarzy:

  1. już dawno chciałam sie zapisać na wędrującą książke więc sie wpisuje :) (moge wysłać za grnice)

    OdpowiedzUsuń
  2. Ja również się wpisuję

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tylko wysyłka na terenie Polski.
      Przepraszam za zaśmiecanie, ale korzystam już z telefonu, bo jestem na wyjeździe

      Usuń
  3. Zapisuję się. Niestety wysyłka za granicę odpada.

    OdpowiedzUsuń
  4. oj, jak ja dawno tego nie czytałam ... chętnie się dopisze, wysyłka w PL

    OdpowiedzUsuń
  5. ja też poproszę i o osobę z Polski

    OdpowiedzUsuń
  6. I ja się chętnie zapisuję :)
    Wysyłka na terenie PL :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Ja również się przyłączę, na terenie PL:)

    OdpowiedzUsuń
  8. Widziałam akcję, ale książękę czytałam a nawet gdzieś jąmam:-) Buziaki!

    OdpowiedzUsuń
  9. ja też chętnie przyłączę się do zabawy, mogę wysłać za granicę :)

    OdpowiedzUsuń