Obserwatorzy

środa, 2 stycznia 2013

Wymianka

Już jakiś czas myślałam nad zorganizowaniem czerwonej wymianki, jak niektóre z Was wiedzą jest to jeden z moim ulubionych kolorów. Nie planowałam tego, ale tak się złożyło iż finał wymianki zbiegnie się ze Świętem Zakochanych, które również kojarzy się z tym kolorem.

W porównaniu z poprzednimi wymiankami tutaj wprowadziłam kilka nowości, więc proszę uważanie przeczytać zasady.


 



1) W wymiance mogą wziąć udział tylko osoby posiadające bloga, który jest prowadzony regularnie.
2) Zainteresowani proszeni są o pozostawienie komentarza (z adresem e-mail)  wyrażający chęć wzięcia udziału w wymiance pod tym postem do dnia 20.01.2013.
3) Proszę o umieszczenie na swoim blogu podlinkowanego obrazka z informacją o wymiance, gdyż chciałabym aby jak najwięcej osób się o niej dowiedziało.
4) Proszę o wysłanie na: daria.krys@onet.pl informacji czy wyrażacie czy też nie zgodę na wysyłkę za granicę, oraz czy zamieszkujecie zagranicą!!
NOWOŚĆ
proszę nie wysyłać mi adresów gdyż nimi się same wymienicie!!
5) Losowanie wymiankowych par  nastąpi 21.01.
6) Prezenty wymiankowe mają się znaleźć najpóźniej do dnia 14 lutego b.r. u wymiankowej pary (wysyłka do 10.02). Po tym dniu chwalimy się prezentami na blogach.
7. Proszę o przesłanie do mnie zdjęcia zawartości Waszej paczki oraz potwierdzenia nadania przesyłki listowej lub paczki poleconej!!!


Co powinno znaleźć się w paczce:

1. Coś ręcznie zrobionego przez Was w kolorze czerwonym (poszewka na poduszkę, biżuteria, kosmetyczka, maskotka, notesik itd itp)
 
2. Słodziak, oczywiście kawka i herbatka.

3. Przydasie czyli coś co każdemu artyście przydać się może.
NOWOŚĆ
4. Kartka - kupna lub zrobiona własnoręcznie nawiązująca do tematu wymianki, bądź z Waszego miasta. 


Lista chętnych:
1. Etoile - daria.krys@onet.pl
2. Moniśka - moniska53@gmail.com
3. Elunia - elzpla@wp.pl
4. Made by Ewa Nowak - dzikakotka7@wp.pl
5. Zancia - zaneta12081975@wp.pl
6. Atenkowo -  aneta323@onet.eu    
7. Szczęśliwy Zakątek - bepsz@buziaczek.pl
8. Aniołowo - aniolowo24@wp.pl
9. AsziWanuhi - bajka-86@wp.pl
10. Katerina - katerina@kwiatynaslub.com.pl
11. Karto_flana - karto_flana@gazeta.pl
12. Anna Kaczmar - kaczmar.anna@wp.pl  
13. Joanna J - iaera@poczta.fm 
14. Magda Iksińska - magdaikaja@op.pl
15. edyta4 - emaj1@onet.eu
16. margeritka_gg - margeritka6@o2.pl
17. Tynka - tynka.p84@gmail.com
18. Lexie Art - lexiesart@gmail.com
19. Niezwykłyzakątek - niezwyklyzakatek@gmail.com 
20. Vivien - roznosci.vivien@gmail.com
21.  Ewa Kościelniak 
22. czarownica71@gmail.com
23. KasiekW - kwasilewska78@gmail.com
24. Pomieszane - poplątane - pomieszane-poplatane@tlen.pl
25. Olga - olga.smolec@gmail.com
26. Mebelina - mebelina@tlen.pl
27. Angela Masa Solna - angela_75@o2.pl

31 komentarzy:

  1. Bardzo lubię czerwony kolor i z chęcią się zapisuję na Twoją wymiankę:) Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  2. Kocham czerwony kolor więc nie mogę przejść obojętnie - z przyjemnością się zapisuję :))

    OdpowiedzUsuń
  3. ja rowniez chetnie sie zapisuje na te wymianke;) dziakakotka7@wp.pl
    pozdrawiam Cie serdecznie;)

    OdpowiedzUsuń
  4. i ja sie zapisuje :) zaneta12081975@wp.pl

    OdpowiedzUsuń
  5. Czerwony jest jednym z moich ulubionych kolorów więc i ja się zapisuję:)

    OdpowiedzUsuń
  6. Dziekuje za informacje o wymiance- musze sobie w glowie poukladac i sie wtedy pewnie zapisze. Przejzec wloczki, bo zdaje sie, ze czerwone sie pokonczyly.

    OdpowiedzUsuń
  7. witaj chętnie się zapisze bo w końcu mam czas

    OdpowiedzUsuń
  8. Również się zapisuję. Dziękuje za zaproszenie. Mail: bajka-86@wp.pl

    OdpowiedzUsuń
  9. to i ja się zapiszę...a co mi tam... katerina@kwiatynaslub.com.pl

    OdpowiedzUsuń
  10. Wlasnie sprawdzilam i okazuje sie, ze moge wziac udzial.
    karto_flana@gazeta.pl

    OdpowiedzUsuń
  11. Kolor bardzo mi się podoba, więc z największą przyjemnością się zapisuję. Mój mail: kaczmar.anna@wp.pl, a moja para znajdzie mnie na blogu http://zwiatremipodwiatr-ana.blogspot.com/. =)

    OdpowiedzUsuń
  12. Witaj!
    Ja też chętnie wzięłabym udział w Twojej wymiance, więc jeśli uznasz, że mogę będzie mi bardzo miło.
    Pozdrawiam - Magda (magdaikaja@op.pl)
    www.maagdas.blox.pl

    OdpowiedzUsuń
  13. Zapomniałam o mailu iaera@poczta.fm

    OdpowiedzUsuń
  14. Daria - dopisz mnie do listy wymiankowej:-)
    emaj1@onet.eu

    OdpowiedzUsuń
  15. ustawiam się w kolejce :-) i zapraszam do siebie http://upominek.blogspot.com/2013/01/walentynkowa-wymianka.html
    czy pozwolisz bym info umieściła na tym blogu
    http://wymianki-wyzwania.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  16. dziękuję za zaproszenie, chętnie wezmę udział w Twojej czerwonej wymiance :)
    tynka.p84@gmail.com

    OdpowiedzUsuń
  17. Zaszaleję i też się zgłoszę ;-)
    Pozdrawiam
    Ola - Lexie's Art

    lexiesart@gmail.com

    http://oo-lexiesart.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  18. a co tam :) czerwonych materiałów u mnie mnóstwo :)
    niezwyklyzakatek@gmail.com

    OdpowiedzUsuń
  19. To i ja dołączę do wymiankowego grona :)
    Mój adresik:
    roznosci.vivien@gmail.com
    Pozdrawiam
    Dzięki za zaproszenie :)

    OdpowiedzUsuń
  20. kocham czerwony kolor !!
    zapisuję się do zabawy :-)

    czarownica71@gmail.com

    OdpowiedzUsuń
  21. kocham czerwony, też się zapisuję
    kwasilewska78@gmail.com

    OdpowiedzUsuń
  22. Długo się zastanawiałam:) ale już jestem zdecydowana:)
    pomieszane-poplatane@tlen.pl

    P.S. Paczuszka doszła wczoraj:) Śliczności:) Dziękuję

    OdpowiedzUsuń
  23. to i ja jestem chętna :)
    olga.smolec@gmail.com

    OdpowiedzUsuń
  24. zapisuję się, długo myślę nad tym więc trzeba się zapisać:P

    OdpowiedzUsuń
  25. Dziękuję Daria za zaproszenie,ups w ostatniej chwili się załapię...Oczywiście,że chcę wziąć udział w Twojej wymiance :) Już dopełniam formalności :)

    angela_75@o2.pl

    Pozdrawiam cieplutko :)

    OdpowiedzUsuń