Obserwatorzy

wtorek, 25 września 2012

Wymianka księżycowa

Już dawno powinnam podsumować tą wymiankę, ale jakoś nie było czasu. Wymianę zorganizowała Luna z Uroczyska.
Oto co ja wysłałam Jaworze:


Wymianka księżycowa skojarzyła mi się od razu z migoczącymi koralikami, dlatego też zrobiłam bransoletkę z mieniącej się drobnicy, kolczyki z brokatowych kulek, oraz kolczyki z zawieszką kota, dołożyłam jeszcz komplet z zielonych perełek i dwie broszki.

A od Beaty natomiast dostałam:



Adasiowi bardzo spodobała się maskotka Sówka i poduszka Księżyc, od tego czasu cały czas na niej śpi:)

Dziękuje bardzo zarówno organizatorce jak i mojej wymiankowej parze.
Dziewczyny, które zapisały się na Podaj Dalej proszę by w poprzednim poście napisały w jakich kolorach chciałyby otrzymać biżuterię ode mnie.

1 komentarz:

  1. Ale cacuszka. Mnie ostatnio nie po drodze z robótkami. Robię co muszę i na tym się kończy. Sliczne:)

    OdpowiedzUsuń