Obserwatorzy

czwartek, 5 lipca 2012

Najpiękniejsza książka jaką czytałam


Dziesięć lat temu Emily miała wszystko. Dziś jej kariera leży w gruzach, a ukochany mąż zabiera z ich mieszkania ostatni karton i odchodzi do innej kobiety. Załamana Emily wyjeżdża na wyspę, na której jako dziecko spędzała beztroskie wakacje. Tu będzie mogła odpocząć, wyleczyć rany.
Ale wymarzony spokój nie trwa długo. Kim jest Jack, tajemniczy artysta, od którego ciotka każe jej się trzymać z daleka? I czemu historia z odnalezionego pamiętnika tak bardzo przypomina Emily jej własne życie?

Książkę przeczytałam w jeden wieczór, nie mogłam się od niej oderwać, piękna, wzruszająca, tajemnicza. Opowiada o miłości - tragicznej w skutkach, która nawet po sześćdziesięciu latach wpływa na ludzi zamieszkujących wyspę. Gwarantuję, powieść porzucicie tylko po to by zrobić sobie kolejną herbatę. Każdy bohater jest na swój sposób charakterystyczny, autorka doskonale odzwierciedliła klimat wyspy. Nie jest to zwykły romans gdyż decydującą rolę odgrywa Pamiętnik. Zakończenie zaskakujące - łezki same płyną.

Książka była kiedyś dostępna w Biedronce, polowałam na nią, ale nie udało mi się kupić. Zamówiłam na allegro i nie żałuję, widzę, że dzisiaj można ja nabyć nawet za 10 zł.  

Naprawdę warto. 

6 komentarzy:

  1. Zachęciłaś mnie :)
    Idę jej szukać w sieci :)
    Dziękuję :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Chętnie bym ją przeczytała:)
    i ps;)czekam na wymiarek :)))

    OdpowiedzUsuń
  3. Przekonałaś mnie... wpisuję tą książkę w kolejke tych, które zamierzam przeczytać :)

    OdpowiedzUsuń
  4. a to bardzo ciekawe:) jak nietypowy romans to jak najbardziej wpisze do planowanych

    OdpowiedzUsuń
  5. Chyba ją nabędę prz okazji kolenego pobytu w Polsce :)
    Pozdrawiam serdecznie:)

    OdpowiedzUsuń
  6. Dziękuję Dario :)
    Książkę przeczytałam jednym tchem i żałuję że tak szybko się skończyło.....chciałabym ciąg dalszy :)

    PS. Czytałaś trylogię P. Simons - "Jeździec miedziany"? Polecam :)

    OdpowiedzUsuń