Obserwatorzy

piątek, 27 kwietnia 2012

Wędrująca książka:) Organizacyjnie

Proszę wszystkie dziewczyny, które zapisały się na tą zabawę, by wysłały na mojego maila swój adres.
Książkę wyślę do pierwszej osoby już 30 kwietnia, z racji tego, że mam dość daleko do poczty, a będę w mieście akurat w poniedziałek. Po przeczytaniu książki proszę wiadomość na maila i wtedy podam adres do kolejnej osoby. Dlaczego tak? Żebyś wiedziały kto za długo przetrzymuje ją lub po prostu na którym odcinku zaginęła. 

Książka będzie wędrowała wg takiej kolejności.
1. Elżbieta
2. Karna
3. Summer21
4. India
5. Moniśka
6. Pesymistka13

Jeszcze są dwa miejsca wolne, gdyby ktoś miał ochotę zapraszam. Oto mój mail daria.krys@onet.pl. Powinnam mieć adresy połowy z Was, ale miałam awarię poczty i proszę o ponowne przesłanie.

5 komentarzy:

  1. Dziękuję za przepiękną niespodziankę!
    Już się dziś "lansuję" w mojej nowej biżutrii :)
    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  2. Adres przesłałam, pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  3. Zaglądnij do mnie :) Buziole ogromne moja kochana :*

    OdpowiedzUsuń
  4. Witam. Czy można się jeszcze zgłościć do wędrownej książki???

    OdpowiedzUsuń