Obserwatorzy

czwartek, 8 marca 2012

Efekty porannych dłubanek





Nie jest to nic specjalnego, zwykłe "zwyklaczki" jednak postanowiłam to przekazać na aukcję dla chorej IZY. Dorzuciłam jeszcze kilka broszek, które już wcześniej prezentowałam. Przede mną weekend, więc może coś jeszcze zrobię, zobaczymy. Wiem, że to tak naprawdę nie wiele, ale zawsze coś. 

Tutaj możecie poczytać o Izie i jej chorobie. Niektóre z Was zapewne pamiętają ją z programu Elżbiety Jaworowicz, jako dziewczynę, która maluje piękne obrazy.

Iza choruje na bardzo rzadki nowotwór - jest jedynym odnotowanym przypadkiem w Europie. W Polsce niestety nie ma już dla niej ratunku, teraz zbiera pieniądze na dalsze leczenie w Chinach. W przyszłą sobotę w Grudziądzu odbędzie się koncert dla niej, oraz aukcja. Może któraś z Was zechciała by przekazać coś na tą aukcję?

Zachęcam do lektury strony Izy, naprawdę serce się kraje.

"Niestety dziewczyna ma wielkie problemy z poprawnym poruszaniem się. Jej kości są strasznie poharatane, w szczególności kręgosłup, który jest złamany w 3 miejscach! Tak naprawdę, Iza codziennie igra z wielkim niebezpieczeństwem. Każdy jej ruch może spowodować złamanie kolejnego kręgu, który może uszkodzić rdzeń kręgowy."

7 komentarzy:

  1. Jakie to straszne i przychodzi tak nagle i niespodziewanie, ja w weekend też postaram się troszkę stworzyć i w poniedziałek wysłać to co mi się uda na aukcje

    OdpowiedzUsuń
  2. Szczytny cel :) dobrze, że są jeszcze ludzie wrażliwi, którzy chcą pomagać.

    OdpowiedzUsuń
  3. Śliczne i to bardzo fajne że już tak dużo osób się w taką pomoc zaangażowało:)
    Odnośnie Twego pytania :kocham brązy ,beże, pomarańcze,czerwienie ... Zresztą jestem przekonana,że i tak trafisz a ja padnę z wrażenia:)
    Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  4. Dario pokończę w poniedziałek . koszyczek wyjdzie ,ale szykuję coś co powinno Ci się spodobać :)))

    OdpowiedzUsuń
  5. Piękne prace przygotowałaś dla Izy! Wcale nie jest ich niewiele, a poza tym jeśli kilkadziesiąt osób dostarczy po kilka prac - uzbiera się ich spora liczba. Ja już swoje dostarczyłam :)
    P.S Kulki robię metodą mieszaną :) Najpierw formuję trochę igłą na sucho, żeby trzymały kształt, potem kulam na mokro

    OdpowiedzUsuń
  6. Wspaniałe rzeczy przygotowałaś :) Oj wspaniałe :)

    OdpowiedzUsuń