Obserwatorzy

czwartek, 24 listopada 2011

Danielle Steel Podróż

Cały Waszyngton zna Madeleine i Jacka Hunterów, popularną prezenterkę i właściciela wielkiej stacji telewizyjnej. Dla świata to małżeństwo doskonałe. Ale zamknięte drzwi ich luksusowego domu kryją szokujący sekret. A kobieta, której zazdrości Ameryka, żyje w strachu i upokorzeniu... Spotkanie mężczyzny tak jak ona naznaczonego cierpieniem uświadamia Madeleine, że musi przerwać zaklęty krąg. Nie wie, jak boleśnie zapłaci za swój bunt.


Do tej pory wszystkie książki, które Wam prezentowałam przedstawiały kobiety żyjące w "innych światach" - Afryka, Azja, czasy II wojny światowej. Książka, o której dziś piszę, jest dość lekka, przyjemnie się ją czyta - jak wszystkie tej autorki. Podobnie też jak poprzednie opowiada o czymś - mianowicie o przemocy zarówno fizycznej jak i psychicznej. 
Główna bohaterka kolokwialnie mówiąc spada z deszczu pod rynnę. Pierwszy mąż bił, ją i poniżał, wtem na białym koniu pojawia się rycerz, który ratuje kobietę z rąk oprawcy. Jednak czy jej życie naprawdę jest jak z bajki? 
Serdecznie polecam.
Zapraszam też na CANDY nr 2

3 komentarze:

  1. Może być ciekawa :)
    Ach żeby tylko znaleźć odrobinę czasu na czytanie ;)
    dziękuję za recenzję :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Ciekawie się zapowiada:).
    Dzięki za udział w zabawie u mnie, pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  3. Dario zapytałaś mnie o wymiankę, bardzo chętnie :)Podoba mi się Twój naszyjnik z drugiego candy, za taki podobny w kolorach jesieni chętnie obdaruję Cię czymś co Ci się u mnie spodobało :)Co Ty na to?

    OdpowiedzUsuń